Des de l’any 2011, l'ajuntament de Castellar del Vallès realitza enquestes periòdiques de seguiment de la qualitat de l’atenció realitzada al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) per conèixer directament dels usuaris tots aquells aspectes rellevants de l’activitat del servei, les valoracions d’aquests i les expectatives dels usuaris per així poder donar un servei de qualitat introduint aquelles millores o correccions necessàries.
Entre d'altres, s'hi detallen les dades de les persones enquestades, el tipus de tramitació que realitzen, la valoració sobre el tracte del personal i l'adequació de les instal·lacions, el temps d'espera i gestió dels tràmits, l'atenció telefònica i la valoració global dels serveis rebuts.
L'equesta del 2019 va servir per elaborar la Carta de Serveis del SAC.
La Carta de Serveis es va aprovar en la sessió ordinària del Ple del 28 de setembre de 2021 i l'enquesta del 2021 i successives serviran per realitzar el seguiment dels compromisos de la Carta de Serveis del SAC.