La ciutadania ha adquirit un total de 26.000 vals de descompte que s’han pogut bescanviar en 133 establiments adherits
La campanya de promoció i foment del consum local “Més comerç que mai”, que va finalitzar el passat 17 de desembre, ha suposat una injecció de 280.000 euros als establiments de la vila. L’Ajuntament i l’associació Comerç Castellar van posar en marxa aquesta iniciativa per segon any consecutiu amb l’objectiu de donar impuls al teixit comercial de la vila.
Un total de 5.776 castellarencs han adquirit entre octubre i desembre un total de 26.000 vals de descompte a meitat de preu per valor de 5, 10 i 20 euros (fins a sumar un total de 50 euros) que es podien bescanviar als comerços adherits a la campanya. D’aquest cost, la ciutadania només en pagava el 50%, mentre que del 50% restant se’n feia càrrec l’Ajuntament.
En aquesta edició han estat 133 els comerços i serveis beneficiaris. Pràcticament, dues terceres parts dels vals s’han bescanviat en establiments d’alimentació (35%) o de roba i complements (27%). La tercera part restant se l’han repartit els establiments de salut, benestar i imatge personal (12%), de serveis i altres (12%), els bars, restaurants i establiments de menjar preparat (11%), i els equipaments de la llar (3%).
La regidora d’Activitat Econòmica, Anna Màrmol, ha fet un balanç positiu de la campanya i ha explicat que “els resultats ens indiquen que la iniciativa ha tornat a tenir una molt bona acollida tant per part dels castellarencs i castellarenques com dels comerciants, de manera que en fem una valoració molt positiva”. “La bona rebuda ens esperona a continuar fent accions de foment del comerç urbà i de proximitat”, ha afegit la regidora.