La ciutadania ha adquirit un total de 57.800 vals de descompte que s’han pogut bescanviar en 151 establiments que s’havien adherit a la campanya
La campanya de promoció i foment del consum local “Més comerç que mai”, que va finalitzar el mes passat, ha suposat una injecció de 340.000 euros als establiments de la vila. L’Ajuntament i l’associació Comerç Castellar van posar en marxa aquesta iniciativa el setembre passat amb el doble objectiu de donar impuls al teixit comercial de la vila i de beneficiar la població davant la crisi de la pandèmia.
Així, la població castellarenca podia adquirir a meitat de preu vals de descompte per valor de 5 i 10 euros (fins a sumar un total de 60 euros) que es podien bescanviar als comerços adherits a la campanya, que han estat 151 entre establiments comercials i de restauració. Finalment, s’han adquirit 57.800 vals, 47.600 per valor de 5 euros i 10.200 per valor de 10 euros. D’aquest cost, la ciutadania només en pagava el 50%, mentre que del 50% restant se’n feia càrrec l’Ajuntament.
La regidora d’activitat Econòmica, Anna Màrmol, ha explicat que “els resultats ens indiquen que la iniciativa ha tingut una molt bona acollida tant per part dels castellarencs i castellarenques com dels comerciants, de manera que en fem una valoració molt positiva”. En aquest sentit, els establiments que s’hi havien adherit han pogut respondre una enquesta amb què han puntuat la campanya amb un 8,84 sobre 10. “La bona rebuda que ha tingut ‘Més comerç que mai’ ens ha donat empenta per valorar altres campanyes de foment del comerç urbà i del consum de proximitat”, ha afegit la regidora.
La campanya s’adreçava a totes les persones empadronades a Castellar del Vallès abans de l’1 de setembre de 2021 i que van néixer el 2005 o en anys anteriors.