L’Ajuntament de Castellar del Vallès ha activat aquest divendres un nou servei d’informació i comunicació amb la ciutadania, a través de l’aplicació WhatsApp, amb l’objectiu d’agilitzar i facilitar la comunicació entre el consistori i la població.
Així, les persones que disposin d’aquesta aplicació als seus telèfons mòbils podran estar al dia de totes les novetats sobre els serveis municipals, rebre tota l’actualitat del municipi (activitats, informacions d’interès, emergències...) i tenir línia directa amb l’Ajuntament. En aquest sentit, de manera personal i particular, es podran enviar missatges WhatsApp a l’Ajuntament.
Cal tenir en compte, però, que aquesta nova via de comunicació no substitueix les vies oficials de relació amb l’administració.
Com donar-se d’alta al canal municipal de WhatsApp
Totes aquelles persones interessades a donar-se d’alta al nou canal municipal de WhatsApp per rebre i enviar missatges ho hauran de fer mitjançant l’enllaç que trobaran al web www.castellarvalles.cat/whatsapp, o bé clicant aquí. En fer-ho, rebran un missatge al seu WhatsApp per tal que confirmin la seva intenció de tenir l’Ajuntament com a contacte als seus mòbils, on hauran de guardar el número de telèfon a la seva agenda.
L’Ajuntament també demanarà el nom de l’usuari o usuària, per poder-s’hi adreçar de forma personalitzada.