El servei, que s’ofereix des de 2012, té per objectiu facilitar el contacte amb la ciutadania que es trobi fora del municipi en cas d’incidència al seu domicili
La Policia Local ha posat en marxa un any més el servei de comunicació d’absències, una iniciativa que es porta a terme cada estiu amb l’objectiu de facilitar el contacte del cos municipal amb la ciutadania que es trobi fora del municipi en cas que es produeixi una incidència al seu domicili.
Per poder fer ús d’aquest servei, que es du a terme per vuitè any consecutiu, la ciutadania ha d’adreçar-se a la Policia Local (c. Sant Llorenç, 7 de dilluns a diumenge, de 8 a 20 h) i omplir un formulari senzill amb diferents dades. Així, s’haurà de facilitar el nom, cognoms, adreça i telèfon de la persona que sol·licita el servei, així com el telèfon o telèfons de contacte de les persones a qui caldria avisar en cas d’incidència, i també les dates en què la família serà fora del domicili.
Al document, a més, s’hauran d’especificar altres aspectes com les dades del vehicle, en cas que es tingui, i si aquest es troba estacionat al garatge o al carrer. També s’haurà d’indicar si es tenen o no animals de companyia, si es té contractat algun sistema de seguretat, o si durant el període assenyalat hi haurà alguna persona que realitzi feines domèstiques al domicili. En cas afirmatiu, s’hauran d’especificar també les dates i horaris en què aquesta persona serà a la llar assenyalada.
Cal tenir en compte que només s’acceptaran sol·licituds de comunicació d’absències en cas que aquestes tinguin una durada igual o superior a una setmana.
Podeu consultar més informació sobre aquest servei clicant aquí: https://seu.castellarvalles.cat/33033/tramit/240/.
En els darrers dos anys, una setantena d’unitats familiars han fet servir aquest servei.