El servei de WhatsApp de la Policia Local ha rebut durant les primeres tres setmanes de funcionament un total de 19 missatges procedents de la ciutadania. D’aquests, pràcticament una tercera part (6) feien referència a deficiències a la via pública. En menor mesura, destaquen els avisos per temes de mobilitat (3) i les consultes d’informació (3). També s’han rebut incidències per sorolls (1) i animals abandonats (1), a banda d’altres consultes diverses (5).
L’aplicació de WhatsApp de la Policia Local funciona a través del número 696462050. Amb aquest servei, el veïnat pot fer arribar gratuïtament avisos al cos policial, facilitant així la col·laboració ciutadana i la immediatesa en l’enviament d’informació.
177 seguidors a Twitter
D’altra banda, el compte de Twitter de la Policia Local, engegat també fa tres setmanes, ha acumulat durant aquest temps un total de 177 seguidors. El perfil, que s’utilitza com a eina d’informació del cos adreçat al conjunt de la ciutadania, ha publicat en 21 dies un total de 30 missatges.
D’aquests, una tercera part (11) estan vinculats a incidències o campanyes de mobilitat, 6 a avisos meteorològics o de protecció civil, 3 a actuacions policials en matèria de seguretat i 1 a animals domèstics. A més, també s’han repiulat diversos missatges del portal web municipal i lactual.cat amb enllaços a notícies i comunicats de premsa vinculats a la Policia Local.