El Departament d’Acció Social i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya ha posat en marxa la nova targeta acreditativa de la discapacitat, un document que permetrà que les persones amb una discapacitat reconeguda que puguin acreditar-la de forma àgil i pràctica.
A Castellar del Vallès, la sol·licitud per obtenir aquesta targeta es pot trobar a les dependències de la Regidoria de Benestar Social (c. Portugal, 2B 1r pis), i al Punt d’Atenció a les Persones amb Discapacitat (pl. Major, s/n –al costat del Casal d’Avis-, els dimarts i dijous de 10 a 12 hores). També es pot sol·licitar aquesta targeta, que ofereix a més diversos beneficis i avantatges en els àmbits de la cultura, la mobilitat, l’esport, l’oci i el lleure, a les oficines del Departament d’Acció Social i Ciutadania.
Els requisits que s’han de complir per demanar la targeta acreditativa de la discapacitat són els següents: tenir reconegut, i vigent, un grau de discapacitat del 33% o més; tenir residència habitual a Catalunya, i tenir DNI/NIE vigent, menors d’edat inclosos.