L’Espai Tolrà comptarà amb una Oficina d’Atenció Ciutadana a partir del proper dilluns dia 11 de gener. Aquest nou punt d’atenció a la ciutadania completarà les noves dependències municipals que es van posar en marxa en aquest espai el passat 1 de desembre de 2009 amb l’objectiu de redistribuir els serveis de l’administració local en el territori.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Espai Tolrà, amb entrada pel carrer de Portugal, 2C, funcionarà de dilluns a divendres de 8.30 a 14 hores, i permetrà realitzar diversos tràmits sense necessitat d’apropar-se a l’edifici del Palau Tolrà. Així, la ciutadania hi podrà dur a terme aquelles gestions relatives al registre general i tràmits de padró, i també tots aquells tràmits que no requereixen pagament.
Les dependències municipals de l’Espai Tolrà, a més de la nova oficina d’atenció a la ciutadania, acullen les Regidories de Benestar Social, Igualtat i Salut, Educació i Civisme, Gent Gran, Immigració, Cooperació i Voluntariat, Joventut i l’Espai Jove.
L’objectiu final d’aquesta actuació és afavorir la proximitat de l’administració local a tots els castellarencs i castellarenques.