L'Ajuntament de Castellar del Vallès està inclòs dins el Mapa Infoparticip@ del Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la Universitat Autònoma de Barcelona, que estableix 52 indicadors per avaluar la transparència de les corporacions locals. Podeu consultar la llista completa en el següent apartat.
1. Transparència de la Corporació
1.1. Qui són les i els representants polítics?
1. Es dóna informació bàsica sobre l'alcalde o l'alcaldessa (nom i cognoms, foto i partit polític): clica aquí
2. Es dóna informació bàsica sobre l'alcalde o l'alcaldessa (biografia i/o currículum): clica aquí
3. Es dóna informació bàsica sobre les persones representants que formen part del govern: nom i cognoms, foto i partit polític: Alts càrrecs i càrrecs eventuals / Càrrecs electes
4. Es dóna informació bàsica sobre les persones representants que formen part del govern: biografia i / o currículum: clica aquí
5. Es dóna informació bàsica sobre les persones representants que no formen part del govern: nom i cognoms, foto i partit polític: Alts càrrecs i càrrecs eventuals / Càrrecs electes
6. Es dóna informació bàsica sobre les persones representants que no formen part del govern: biografia i/o currículum: clica aquí
7. Es publiquen les retribucions (mensuals i/o anuals) dels càrrecs electes (govern i oposició) i les quantitats per assistències a òrgans de govern: clica aquí
8. Es publiquen les declaracions d'activitats i béns dels càrrecs electes (govern i oposició): clica aquí
9. Es publica l'agenda institucional de l'alcalde o alcaldessa: clica aquí
10. Es publiquen al web dades de contacte dels i les membres del govern (correu electrònic i/o twitter i/o facebook i/o pàgina web i/o telèfon...): clica aquí
11. Es publiquen al web dades de contacte dels i les membres de l’oposició (correu electrònic i/o twitter i/o facebook i/o pàgina web i/o telèfon...): clica aquí
1.2 Com es gestionen els recursos col·lectius?
12. Es dóna informació sobre la composició dels òrgans de govern: ple, junta de govern i/o comissions informatives: clica aquí
13. Es dóna informació sobre les competències i el calendari de treball d'aquests òrgans de govern: clica aquí
14. Es publica l’organigrama polític complet del mandat vigent amb els noms i cognoms i les seves responsabilitats: clica aquí
15. Es publica el codi de conducta dels membres de la institució, en tant que representants electes i dels càrrecs directius? clica aquí
16. Es publiquen les convocatòries dels plens municipals amb els ordres del dia previs a la celebració: clica aquí
17. Es publiquen les Actes del Ple Municipal: clica aquí
18. Es publiquen els acords complerts de la Junta de Govern i/o les actes íntegres quan la Junta de Govern actuï en delegació del ple: clica aquí
19. Es publiquen els decrets i/o les resolucions d'Alcaldía:
20. Es publica el Pla de Govern (PAM) o el Pla estrapègic: clica aquí
20. Es publica la normativa: Ordenances reguladores i reglaments / Ordenances fiscals / Normativa d'urbanisme / Planejament urbanístic / Informació geogràfica d'urbanisme / Plans territorials d'urbanisme
22. Es publiquen totes les resolucions judicials definitives de la institució? clica aquí
1.3 Com gestionem els recursos econòmics: pressupostos, salaris, contractacions, subvencions...?
23. Es publica el pressupost de l'Ajuntament de l'any en curs i dels organismes autònoms i ens dependents, en el cas d'existir: Apartat de pressupost Web de Transparència / Apartat de pressupost Seu Electrònica
24. Es publica informació sobre l'execució trimestral del pressupost de l'any en curs: clica aquí
25. Es publica informació sobre el compliment dels objectius d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera i/o nivell d'endeutament: Estabilitat pressupostària / Endeutament
26. Es publica la liquidació dels pressupostos d'exercicis anteriors i/o el compte general: clica aquí
27. Es publica la relació de llocs de treball de la Corporació i les retribucions del personal laboral i funcionari, segons les categories: clica aquí
28. Es publica el llistat i les retribucions del personal directiu, càrrecs de confiança i/o assessors dels grups polítics si és el cas, les seves funcions i el seu currículum: clica aquí
29. Es publica l'oferta de treball de l'Ajuntament, el desenvolupament dels concursos públics i els resultats: Convocatòries de personal / Resultats convocatòries de personal
30. Es publica l'inventari general del patrimoni de l'Ajuntament: clica aquí
31. Es publiquen tots els contractes formalitzats, majors i menors amb tota la informació associada: Contractes majors i negociats / Contractes menors / Licitacions / Actes meses / Modificacions contractes / Proveïdors i quantia econòmica
32. Es publica el període mitjà de pagament als proveïdors: clica aquí
33. Es publiquen les subvencions atorgades, les respectives convocatòries i resolucions: Convocatòries de subvencions / Subvencions atorgades
34. Es publiquen els convenis signats, especificant les parts, el seu objecte i les obligacions econòmiques que se'n derivin, si és el cas: clica aquí
35. Es publica el cost i les característiques de les campanyes de publicitat institucional als mitjans de comunicació, dels anuncis així com els convenis i/o acords subscrits: clica aquí
2. Informació per a la participació
2.1 Quina informació proporcionen sobre el municipi i la gestió de recursos col.lectius?
36. Es publiquen notícies sobre les actuacions del dia a dia dels i les membres del govern relacionades amb la gestió: Govern i oposició / Grups polítics
37. Es publiquen notícies sobre les actuacions dels i les membres de l’oposició i/o dels grups polítics relacionades amb el control de la gestió del govern: Govern i oposició / Grups polítics
38. Es publica informació periodística sobre el desenvolupament del ple: Grups polítics, canal de youtube
39. Es dóna informació sobre la història del municipi: clica aquí
40. Es dóna informació sobre la situació del municipi: dades sobre el terme municipal, la població empadronada i la diversitat social, activitats econòmiques, culturals: Terme municipal / Dades estadístiques / Equipaments municipals
41. S’ofereix al web una agenda d’activitats municipals i ciutadanes: clica aquí
42. Es publica el contacte amb la persona responsable de Premsa, Informació i/o Comunicació de la Institució: clica aquí
43. S’ofereix al web el directori d’entitats i associacions del municipi i/o el registre dels grups d’interès, si és el cas? clica aquí
2.2 Quines eines s'ofereixen per a la participació ciutadana?
44. Es dóna informació específica sobre el Reglament de Participació Ciutadana o altres normes al respecte: clica aquí
45. S'ofereixen al web instruments de consultes i/o de participació sobre termes actuals d'interès local: processos participatius / òrgans de participació
46. S’ofereixen al web els resultats de les consultes i/o de participació sobre temes actuals d’interès local: processos participatius / òrgans de participació
47. S’ofereixen al web informació sobre altres mecanismes o ens de participació: consells territorials, consells de ciutat, consells sectorials: processos participatius / òrgans de participació
48. S’ofereix al web la Carta de Serveis i els compromisos davant la ciutadania: Catàleg de tràmits / Catàleg de serveis
49. Es proporcionen al web instruments per valorar els serveis i per presentar queixes o suggeriments sobre el seu funcionament: clica aquí
50. Es proporcionen al web els resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentats: clica aquí
51. Es facilita el dret d'accés a la informació pública? clica aquí
52. S'informa periòdicament de totes les peticions rebudes i les resolucions emeses referides a les sol·licituds de dret d'accés? clica aquí