Adreça | Pl. d'El Mirador, s/n
Tel | 93 714 40 40
a/e | omic@castellarvalles.cat
Horari |
El servei s'ofereix amb cita prèvia.
Per a consultes, també podeu fer servir el correu electrònic omic@castellarvalles.cat.
Titularitat | Públic
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Castellar del Vallès és un servei gratuït i d'atenció personalitzada que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores i usuàries. Aquest servei s'adreça tant a la ciutadania en general com als establiments comercials i ofereix:
- Informació i orientació sobre els drets i deures dels consumidors
- Tramitació de reclamacions i/o denúncies dels consumidors, per tal de fer gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.
- Realització d'accions de formació, educació i informació en matèria de consum
Funcionament
El servei es presta mitjançant el sistema de visita concertada (vegeu tràmit de sol·licitud), mitjançant els següents canals:
- Presencialment: al Servei d’Atenció Ciutadana
- Telefònicament: trucant al 93 714 40 40, en horari d’obertura del Servei d’Atenció Ciutadana
També es presta un servei de consultes a través de correu electrònic omic@castellarvalles.cat
Aquest servei pot informar sobre els àmbits següents:
- Habitatge (lloguer, compra, construcció...)
- Subministraments bàsics (aigua, llum, gas...)
- Telefonia (serveis d’Internet i trucades)
- Comerç (especialment, vendes especials a distància, a domicili... però també vendes als establiments)
- Prestació de serveis professionals, instal·ladors, reparacions de la llar en general, i d'assistències tècniques específiques
- Agències de viatges
- Transport públic i privat
- Entitats bancàries
- Assegurances
- Automòbils (venda i reparació)
- Electrodomèstics (venda i reparació)
- Hotels
- Correus
- Ensenyament
- Salut privada