És un servei d'intermediació laboral adreçat tant a empresaris com a demandants d'ocupació. Mitjançant la publicació d'ofertes de treball es facilita als empresaris una preselecció de curriculums que s'adeqüen al perfil que han definit prèviament. De la mateixa manera, aquesta gestió d'ofertes permet als demandants d’ocupació presentar les seves candidatures als llocs de treball oferts.
A qui es dirigeix?
A tota la ciutadania
Com s'hi pot accedir?
Consulteu les ofertes de feina de la Borsa de Treball del Servei Local d'Ocupació a través de la pàgina de Xaloc, la Xarxa de Serveis Locals d'Ocupació impulsada per la Diputació de Barcelona.
Per a les ofertes de feina, recordeu que és imprescindible estar empadronat a Castellar del Vallès o Sant Llorenç Savall i inscriure-us prèviament a la Borsa de Treball. Per això, cal demanar hora trucant per telèfon a la Regidoria d'Ocupació i Formació, al 93 714 40 40. En el moment de demanar la cita, és imprescindible facilitar el número de DNI.
Característiques del servei
Regidoria responsable:
Regidoria d'Educació, Formació i Ocupació
Forma de gestió:
Directa
Avaluació del servei (D'acord amb Manual de Procediments de la ISO 9001:08)
Per tal de poder avaluar l’àrea d’ocupació es passaran 3 enquestes de satisfacció diferents.
- L’enquesta de satisfacció del Servei d’ocupació: Recepció, sessió grupal i entrevista individual (F-PRO 1.3). Es passarà a totes les persones al finalitzar l’entrevista individual d’orientació. Es complimentarà de forma voluntària.
- L’enquesta de satisfacció del Servei d’ocupació: Club de la Feina (F-PRO 1.6). Es passarà la primera setmana de mes a una mostra dels usuaris que vinguin al club de la feina. Es complimentarà de forma voluntària.
- L’enquesta de satisfacció del Server d’ocupació: Tallers (F-PRO 1.7). Es passarà al finalitzar cada taller.
Els resultats són recollits, volcats al document F-CON 1.7 i analitzats pel Responsable de l’àrea.
C. de Portugal, 2B. Espai Tolrà
C. de Portugal, 2B